Zrozumienie kontekstu interakcji mobilnych: aplikacje finansowe

smallLeonardo Kino XL make variations use more light bright creamy 2

Link do artykułu:
Understanding the Context of Mobile Interaction: Finance Apps

W dzisiejszym świecie, w którym użytkownicy korzystają z urządzeń mobilnych w różnorodnych warunkach — od zatłoczonych przestrzeni publicznych po momenty, gdy są w ruchu — kluczowe jest projektowanie mobilnych aplikacji z myślą o kontekście ich użycia.

Pozostałe artykuły

data

Dostępność cyfrowa w Polsce: korzyści z centralizacji raportów

Centralizacja raportów mogłaby usprawnić proces monitorowania i analizy wyników, co pozwoliłoby na szybkie reagowanie na problemy z dostępnością stron i aplikacji publicznych.
LMC thumb

Jak analiza UX oparta na sztucznej inteligencji może wspierać optymalizację konwersji

Efektywne wykorzystanie map cieplnych generowanych przez AI w podejściu Lean UX
leonardoai heuristic series ar

Wprowadzenie do serii: Badanie heurystyk użyteczności Nielsena dla mobilnych aplikacji AR

Prezentowany artykuł pełni funkcję wprowadzenia, jak i kompleksowego przeglądu serii na temat heurystyk użyteczności Nielsena stosowanych w aplikacjach mobilnych AR.
1 lodrgGdqUIVbFMRaIleSZg

1: Analiza heurystyczna użyteczności. Informacje zwrotne w czasie rzeczywistym w mobilnych aplikacjach AR

Odkrywanie pierwszej heurystyki: Widoczność stanu systemu w mobilnych interfejsach AR

O mnie

Moje zdjęcie profilowe

W swojej pracy wykorzystuję podejście UX for Lean Startup, które jest szczególnie skuteczne w projektach startupowych, kładących nacisk na szybkie iteracje i dostarczanie wartości.

Jako projektant UX & UI, szczególną uwagę przywiązuję do zrozumienia psychologii człowieka oraz tego, jak nasze emocje, zachowania i potrzeby wpływają na komunikację z produktami cyfrowymi.

W pracy wykorzystuję swoję wykształcenie artystyczne z zakresu projektowania książek, plakatów i typografii, łącząc je z projektowaniem cyfrowym oraz nowoczesnymi technologiami, takimi jak AR, generative AI, Deep Learning.