Wprowadzenie do serii: Badanie heurystyk użyteczności Nielsena dla mobilnych aplikacji AR

Link do artykułu:
Exploring Nielsen’s Usability Heuristics for Mobile AR Apps

 

Prezentowany artykuł pełni funkcję wprowadzenia, jak i kompleksowego przeglądu serii na temat heurystyk użyteczności Nielsena stosowanych w aplikacjach mobilnych AR. Przygotowuje także grunt pod to, czego można spodziewać się w kolejnych artykułach i opisuje ogólny kontekst, w jaki sposób zastosowano heurystyki do zdefiniowania wskazówek projektowych.

Każdy z dziesięciu artykułów w ramach tej serii poświęcony jest jednej heurystyce, umożliwiając dogłębne zrozumienie jej zastosowania w projektowaniu interfejsów AR. Seria jest skierowana do projektantów i osób zainteresowanych światem mobilnych aplikacji AR, oferując wskazówki, jak efektywnie wykorzystać te zasady w celu poprawy doświadczeń użytkowników. Artykuł zawiera także linki do każdego z indywidualnych artykułów.

Pozostałe artykuły

data

Dostępność cyfrowa w Polsce: korzyści z centralizacji raportów

Centralizacja raportów mogłaby usprawnić proces monitorowania i analizy wyników, co pozwoliłoby na szybkie reagowanie na problemy z dostępnością stron i aplikacji publicznych.
LMC thumb

Jak analiza UX oparta na sztucznej inteligencji może wspierać optymalizację konwersji

Efektywne wykorzystanie map cieplnych generowanych przez AI w podejściu Lean UX
smallLeonardo Kino XL make variations use more light bright creamy 2

Zrozumienie kontekstu interakcji mobilnych: aplikacje finansowe

Podczas projektowania efektywnych interfejsów mobilnych kluczowe jest zrozumienie kontekstu, w jakim użytkownicy korzystają ze swoich urządzeń.
1 lodrgGdqUIVbFMRaIleSZg

1: Analiza heurystyczna użyteczności. Informacje zwrotne w czasie rzeczywistym w mobilnych aplikacjach AR

Odkrywanie pierwszej heurystyki: Widoczność stanu systemu w mobilnych interfejsach AR

O mnie

Moje zdjęcie profilowe

W swojej pracy wykorzystuję podejście UX for Lean Startup, które jest szczególnie skuteczne w projektach startupowych, kładących nacisk na szybkie iteracje i dostarczanie wartości.

Jako projektant UX & UI, szczególną uwagę przywiązuję do zrozumienia psychologii człowieka oraz tego, jak nasze emocje, zachowania i potrzeby wpływają na komunikację z produktami cyfrowymi.

W pracy wykorzystuję swoję wykształcenie artystyczne z zakresu projektowania książek, plakatów i typografii, łącząc je z projektowaniem cyfrowym oraz nowoczesnymi technologiami, takimi jak AR, generative AI, Deep Learning.